Každý stroj aby mohol človeku pomáhať potrebuje určitý pohon. Pohon je v podstate sprostredkovateľ prenosu sily od základnej pohonnej jednotky ku konečnému zariadeniu. Túto silu môžeme prenášať reťazami, ozubenými kolami ale predovšetkým klinovými remenmi.Dnes už bežne vidíme na strojoch i rôžnych zariadeniach okrem klasických remeňov i remene šesťhranné, ktoré na viacremenicových sústavach zaisťujú protibežný chod. Klinové remene sú aj variátorové, ktoré svojou konštrukciou sú klinovým remeňom veľmi podobné majú ale menší uhol bokov. Existujú aj klinové metráže, ktoré sa dajú zvariť, spojiť spojkami alebo skladať do seba.Existujú aj remene ploché, ktoré sa vyrábajú z desiatok materiálov s rôznymi vlastnosťami a povrchmi, ktoré ktoré nenápadne prechádzajú až do oblasti dopravných pásov.Iné sú remene rebrové a ozubené. Rebrové remene majú na svojej ťaženej časti podĺžné rebrá v tvare klínu. Vďaka svojej konšturkcii môžu prenášať veľké sily na malých remeniciach s veľkou rýchlosťou.Ploché ozubené remene s priečnym uložením ozubu, ktoré majú rôzne profily zubov, rozteče zubov a sú vyrábané z rôznych materiálov, dávajú potom dostatočné možnosti pre optimálny výber pri požiadavkách na prenos veľkých síl alebo pri potrebe zaistenia synchronného pohybu všetkých aktívnych remeníc.
PONÚKAME -KLINOVÉ REMENE, OZUBENÉ REMENE, VALČEKOVÉ REŤAZE, OZUBENÉ KOLESÁ, REŤAZOVÉ NAPÍNACIE PRVKY, REŤAZOVÉ KOLESÁ, DOPRAVNÍKOVÉ PÁSY. DOPRAVNÍKOVÉ VALCE.